dimarts, 5 de maig del 2015

La vertadera amistat

   



   L'amistat, açò que tots coneguem però que no molts valoren, o almenys de la mateixa manera. Pense que l'amistat està molt menys valorada del que deuria, per a mi l'amistat hauria de ser la qual estiguera present en tot moment en la nostra vida, una mica imprescindible, que és necessari tindre, però no l'amistat falsa de conéixer a una persona un dia i anar de "ets el meu millor amic" quan en realitat no el coneixes bé. Jo em refereix a l'amistat vertadera, aquesta que l'altra persona se'n preocupa per tu, aquell que sap quan et trobes mal assoles amb la teua mirada, aquell que es troba al llarg dels anys al teu costat, per a mi açò és un vertader amic.

    Després, tenim els amics que han aparegut en la teua vida fa poc, però que els tens una estima increïble i que en poc de temps han fet molt més que altres que han estat més temps. Persones que has conegut per casualitat, beneïda casualitat, una cosa que agrairàs tota la teuavida. Però cal dir, que amics de veritat, els conegues els anys que siga, són molt pocs i es conten amb els dits d'una mà. Per això, jo sé que tinc amics vertaders i molt bons i estic molt agraïda per açò.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada